در حال بارگذاری ...
آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر مشخص شد

نمایش «سیاه خال» 270 میلیونی شد 

آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر اعلام شد. بر اساس این آمار، فروش نمایش «سیاه خال» از رقم ۲۷۰ میلیون تومان عبور کرده است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش «سیاه خال» به کارگردانی محسن اردشیر که از ۲۵ بهمن در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع 9 اجرا و میزبانی از 1804 مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل 272 میلیون و 976 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روزی روزگاری سمنگان» به کارگردانی محمودرضا رحیمی که اجرای خود را از ۲۵ بهمن در تالار چهارسو ساعت ۱۸ با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 9 اجرا و میزبانی از 374 مخاطب توانست به فروشی معادل 37 میلیون و 600 هزار تومان دست پیدا کند.

 نمایش «نوزده، نود و نه» به کارگردانی ایوب آقاخانی که اجرای خود را از ۱۹ بهمن در تالار چهارسو ساعت ۲۰ با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 14 اجرا و میزبانی از 1374 مخاطب توانست به فروشی معادل 146 میلیون 640 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» به کارگردانی مرجان پورغلامحسین هم که از ۱۹ بهمن در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است،‌ توانست با مجموع 14 اجرا و میزبانی از 541 مخاطب به فروشی معادل 37 میلیون 140 هزار تومان دست پیدا کند.

 

 نمایش «عددهای نشده» به کارگردانی حسین کشفی‌اصل نیز که اجرای خود را از ۱۷ بهمن در تالار قشقایی ساعت ۱۸ با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان آغاز کرده است، با 16 اجرا و میزبانی 659 مخاطب توانست به فروشی معادل 66 میلیون 960 هزار تومان دست پیدا کند.

 نمایش «مَثلث» به کارگردانی قیس یساقی نیز که اجرای خود را از ۲۲ بهمن در تالار قشقایی ساعت ۲۰ با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده است، با 12 اجرا و میزبانی 925 مخاطب به فروشی معادل 93 میلیون 340 هزار تومان دست پیدا کرده است.

 نمایش «شکافتن کام ماهی» به کارگردانی سمن قناد که از ۱۸ بهمن در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، تا روز جمعه 4 اسفند با 15 اجرا و میزبانی 380 مخاطب توانسته به فروشی معادل 29 میلیون 810 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش محیطی «خبرنگار بی‌خبر» به کارگردانی محمد هادی عطایی نیز که از ۱۹ بهمن با قیمت ۶۰ هزار تومان در کافه تریای تالار چهارسو کار خود را آغاز کرده است تا روز جمعه 4 اسفند با 141 مخاطب به فروشی معادل 8 میلیون 280 هزار تومان دست پیدا کرده است.

 همچنین نمایش محیطی «من نوید نیستم» به کارگردانی سیدعلی خوشرو در دور جدید اجراهای خود که از ۱۹ بهمن با قیمت ۵۰ هزار تومان در کافه تریای سالن قشقایی کار خود را آغاز کرده است با 14 اجرا و میزبانی از 158 مخاطب توانست به فروشی معادل 7 میلیون و 900 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «تخت و خنجر» به کارگردانی محمدعلی نجف پور هم که از ۲۴ بهمن اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز کرده تا پایان روز جمعه ۴ اسفند، طی ۱۰ اجرایی که پشت سر گذاشته، میزبان ۸۱۳ تماشاگر بوده است. فروش این نمایش که قیمت بلیت آن ۶۰ هزار تومان است، با احتساب بلیت های تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و میهمان، ۲۹ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان ثبت شده است.

همچنین نمایش «کتابخورها» به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش که از 25 بهمن‌ خود را در تالار هنر آغاز کرده است، پس از پشت سر گذاشتن 9 اجرا و  قیمت بلیت 90 تومان توانست به فروشی معادل 47 میلیون و 686  هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش دیگرِ تالار هنر با نام «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی نیز که اجرای خود را از سوم اسفند آغاز کرده است، توانسته با 2 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، به فروشی معادل 25 میلیون و 266 هزار تومان دست یافته است.




مطالب مرتبط

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 فروردین‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق اعلام اداره کل هنرهای نمایشی نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با مجموع 3 اجرا و میزبانی از یک هزار و 382 مخاطب توانست به فروشی معادل 312 میلیون و 300 ...

|

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

زنده‌یاد میرزایی هنرمندی موثر در روند جریان‌سازی شبیه‌خوانی بود
پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

زنده‌یاد میرزایی هنرمندی موثر در روند جریان‌سازی شبیه‌خوانی بود

مدیرکل هنرهای نمایشی، طی پیامی درگذشت زنده‌یاد نصرت‌الله میرزایی را تسلیت گفت. کاظم نظری زنده‌یاد میرزایی را از شبیه‌خوانان پیشکسوت شهر خمین دانست که بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.

|

گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری
گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری

کاظم نظری با اشاره به عملکرد مثبت شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش و نبود نگاه شخصی و سلیقه‌ای در بررسی آثار، از پای کار بودن همه مدیران تئاتری سخن گفت.

|

نظرات کاربران